Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

19 komentárov

  1. 1

    war

    je benzinovy motor 2,0 16V (103 kW) v GV fakt tak slaby, ci da sa na nom jazdit?
    po kolkych km sa zohreje na pracovnu teplotu?
    aku mate spotrebu na kratkych trasach v meste (3km)?

    Odpovedať
  2. 2

    Juraj

    Motor 2,0 benzin je na to auto úplne normálna motorizácia, tým chcem povedať, že budeš prekvapený aký dokáže byť vrtký a dynamický pri predbiehaní (na 3. prevod. stupni). Odjazdil som na ňom pár tisíc km. Motor sa rýchlo zohrieva, avšak spotreba v meste je aj nad 15 litrov/100km. Ale minimum čo som na ňom spravil bolo 6,8 litra/100km na 50 km trati. Kombinovane som jazdil za cca 9 litrov/100km, pri použití dialnic jazda do 110km/h, potom už reve motor a žerie aj trávu pri ceste. 🙂

    Odpovedať
  3. 3

    vlado

    Zdravim chlapi,mam prosbu .Chcem si kupiť SUZUKI GRAND VITARU XL 7
    motor 2l TD alebo2l HDI,rok čo najmenši,predavaju sa okolo roku 2004-5.
    Zatail som majitelom felicie.Je to najlacnekšie na opravy,som rybar a chcem auto aj do mesta aj na ryby.A aby to moja penaženka zvladla.Chcem asi vela,,čo?Bol som sa pytať v Suzuki v BA dozvedel som sa napr. ak sa mi pokazi plyn.pedal neda sa opraviť a ani kupiť novy,že nieje.Aky mate nazor na toto všetko,prosim,a čo mi poradite ,Dakujem Vlado.

    Odpovedať
  4. 4

    war

    v meste zerie 2.0 benzin nad 15 litrov? tak to je fakt moc, pojdem radsej do diesela 1,9

    Odpovedať
    1. 4.1

      Anonym

      ak je dodrbany tak ano .a diesel studeny v meste zerie takisto

      Odpovedať
  5. 5

    Anonym

    Pri kupe noveho auta som sa rozhodovval medzi viacerymi znackami, nakolko auto nepouzivam moc v meste, ale nejazdim ani do tazkeho terenu, chcel som dobre auto na zimu na kolko ho pouzivam vo Vysokych Tatrach.
    Prehodnocoval som motorizaciu 2,4 benzin a 1,9 diesel. Po precitani nespocetne vela recenzii a clankov a po rade so mechanikmi v Suzuki som sa dal presvedcit na 2,4 benzin s tym ze musim byt zmiereny so spotrebou. Ratal som spotrebu okolo 12 l. Po 2 rokoch jazdy som takejto spotreby ani raz nedosiahol. Moje skusenosti su naslednovne: z lahsou nohou a pri viradeni neutralu a dojazdu do krozivatky (nakolko je GV tazka) sa da dosiahnut spotreba pod 8 l. Pri sviznej jazde a dialnicnej rychlosti 130-140km/h je spotreba do 9 l aj na dlhych cestach, 2,4 benzin ma velmi dobry priebeh krutiaceho momentu aj pri nizkych otackach a ked tam zaradite 5. prevodovy stupen da sa prejst aj cez obec na male otacky pricom motor to bez problemov zvlada. Myslim si ze na take tazke auto s pernamentnym pohom 4 kolies s velmi dobrou dinamikou ta spotreba nie je taka hrozna.

    Odpovedať
  6. 6

    war

    Pri 140km/hod 2,4 benzin spotreba 9 l? to sa mi nejak nezda, kolko otacok toci motor pri tej rychlosti
    Na kratkych trasach (5km) to zerie kolko?

    Odpovedať
    1. 6.1

      Anonym

      Pri 130km/h toci motor 3500 ot/min. 5 kilometrove trasy s tym nejazdim, ale na tak kratkych trasach budu mat viacere auta problem so spotrebou.

      Odpovedať
      1. 6.1.1

        Anonym

        Nechcem tu mudrovat okolo Vitary, sam studujem co tu na slovensku kupit. Ale co sa tyka spotreby tzch vacsich bendzinovych motorov mal som zopar rokov SUV Toyotu Highlander so motorom tusim 3,5 litra. Bolo to v USA a tak ma spotreba po meste nejako netrapila. Ale raz som si ju pre zaujimavost zmeral ked sme sli na dovolenku za dva tyzdne cca 9000 km. Ak som jazdil tak do 100 km/h tak mi to robilo cca 7litrov/100km. cez 100vku uz to slo nieco cez 8L/100km. Ony tie velke motory totiz nie su tak namahane a preto idu v nizuckych otackach, ani automat ak je dobry im nedovoli velmi vyletiet do otacok ak nedupete na plyn. Talze tie spotreby u tych vacsich motorov nie su az take zle ako si to slovaci myslia. Najhorsie su tie male motorceky u nas na ktore sme boli roky zvyknuti. Sestrina Skoda Felicia s 1,3 litrovym motorom zerie tolko ako moja Toyota s 3,5 litrovym benzinovym motorom. Jednoducho preto lebo ju musim drzat skoro vzdy pod plynom aby sa vobec pohla z miesta ako keby som siel na Babete.

      2. cipo

        Presne tak, dnešný trend znižovania objemu motora kompenzovaný turbom je katastrofa. Tie motory žerú pri namáhaní viac ako dvojlitre.

  7. 7

    war

    predna lista pod naraznikom na Grand Vitare je plastova? ked padnem do kolaji urve sa alebo nie?

    Odpovedať
    1. 7.1

      Anonym

      Nie nezlomí sa. Je to mäkký plast a ohne sa. Dokonca aj v zime pri nízkych teplotách ostáva dostatočne pružný.

      Odpovedať
  8. 8

    Anonym

    Pozdravujem, mam prosbu, vie mi niekto poradit? Mam grand vitaru 1,9DDIS,rok2008,je tam citit take rezonovanie pri nizkych otackach po pohnuti a na dvojke este viac,ako na jednotke,uz ked prídam ide to normalne,mam pocit ako by to islo z prevodovky,ak niekto z vas mal podobny problem prosim o radu,dakujem

    Odpovedať
  9. 9

    war

    Viem ze sa daju dokupit ochranne kovove kryty na podvozok Grand vitary ale vacsinou su vpredu pod chladicom, prevodovkou. Otazka je ci sa da nejako zakrytovat aj vyfukove potrubie vzadu, lebo ked clovek chyti poriadny kamen v strede tak neviem ci sa neurve.

    Odpovedať
  10. 10

    Ján

    Mechanici mi nejak nevedia zistiť závadu, preto by som privítal radu odborníka. Mám suzuky grand vitaru 1.6 benzín rok výroby 2000 najazdených140000 km pri zohriatí do kopca ale nie prehriatí zhruba po 5 km mi motor zničoho nič zhasne ako keby som ho vypol kľúčikom a nedá sa naštartovať.Zhruba po 15 tich minútach ho naštarujem ako keby sa nič nestalo a mvožem pokračovať v jazde.
    Vopred srdečne ďakujem Jano.

    Odpovedať
    1. 10.1

      gof

      cidlo kluky mam lianu a blbla presne takto akurat nastartovala do 2az3min

      Odpovedať
  11. 11

    miso

    zdravim chcem kupit suzuki grand vitaru 2.4 benzin do coho by som mal ist do manualu alebo automatu dakujem

    Odpovedať
  12. 12

    Antgon

    Zdravím. Chcem kúpiť Suzuki grand vitara XL7 2,0td, 80kw, 2006r.v. Môže mi niekto dať trochu rozumu, :-), na čo sa zamerať pri obhliadke, a aké sú skúsenosti s týmto vozítkom?
    Privítam každý koment.
    Ďakujem

    Odpovedať
  13. 13

    peťo

    Píšem tu preto aby si ľudia pri 2.4 dali veľký pozor -ja mám krátku GV r.v.6/2009 a prasknutý blok motora – mizla mi chladiaca zmes pod výfukovým zvodom, neodporúčali mi to, ale dal som tam prášok na utesnenie a takto jazdím už cca 9000km. Na ruských stránkach je toho písané veľa – do 1/2010 mali nejakú výrobnú chybu na týchto blokoch a v záruke tam menili bloky. Keby som toto vedel pred 3 rokmi, keď som ju kupoval určite by som pod tento dátum nešiel. Mám manuál a dlhodobo spotrebu 9,8l takže automat bude trochu viac.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.