Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

13 komentárov

  1. 1

    Miro

    Mal som takuto Astru a veru ten motor bol pri rozbehoch velmi mdly. Najma vyjazdy z vedlajsej cesty na hlavnu v slabsom kopci. Dotoho ten oneskoreny elektronicky plyn. Pacila sa mi pevna tuha karoseria. Super spotreba 5.5 max 6 litrov. Po dialnici to tocilo tych 4000ot/min ale nezralo to vela. Ta 5ka pri rychlosti 140 a viac aj celkom dobre tahala. S autom som sa rozlucil totalkou ked mi jedna slecna v kapucni nedala prednost 🙁 Cena tychto ojazdenych Astri je velmi zaujimava. Teraz mam Civic 1.8 8G a to uz je samozrejme vykonovo inde, no komfort je odost horsi.

    Odpovedať
  2. 2

    Peto

    No spotreba mimo mesta je krásna.Ja som urobil na 1,7Cdti 74kw 4l/100km.V meste je to horšie ale to je normálne cca 7l.Ja som s ňou spokojní.Brzdy,hlučnosť dizajn všetko ok

    Odpovedať
  3. 3

    Vlado

    Ked som zhanal prave tento model, vedel som podla recenzii, ze v pomere hmotnost auta / vykon treba dat pozor na nizsi vykon, najma 1.4. Podarilo sa mi zohnat vyssi objem za prijatelnu cenu (jazdene). Zohnal som 1,6 (77 kw) a neviem si to vynachvalit! Prijemne, mozno strohejsie auto, spolahlive, pevne sedi v zatackach!, vyborne drzi smer, ABS a ESP system vyborny! na to, ze to je rok 2006, tak ESP (protisklzovy system) je exkluzivna vec. Nechapem trochu recenzenta, pretoze to auto odpisal, pricom mu ukrivdil – nejako mi to nekorespoduje s informaciou z inej recenzie tu na autorubik.sk, kde sa pise o najpredavanejsom aute v svojej kategorii v istom obdobi v Europe. Kto nepotrebuje byt obklopeny nasmerovanymi exkluzivnymi displejmi a luxusnou polohou prepinacov, je uplne spokojni. Jedine co vycitam, je naozaj nedostatok odkladacich suflickov a policiek, tiez treba mat dobry cit na prepinac blinkrov, ktory ma dva rezimy a je to prilis citlive na prudsie pohyby tak obcas trva, kym to vypnem a popletiem s tym niekedy auta za mnou 🙂 Tiez treba chvilu hladat rezim stieracov. Ale to tu fakt maliny oproti tomu, co auto za prijatelnu spotrebu – 6-6,5 l / 100 km (kombinovana spotreba) – ponuka!

    Odpovedať
    1. 3.1
      Marcel Janco

      Marcel Janco

      Určite neukrivdil, je to len môj pocit. To auto ma proste neoslovilo, Astra G bola v tomto smere podstatne lepšia, samozrejme vo svojej dobe. Najpredávanejšia nebola Astra H ale práve G-čko. Možno keď vyskúšate iné vozidlá v podobnej kategórii,zmeníte názor a možno nie. Je to o osobných pocitoch. Pekný deň.

      Odpovedať
  4. 4

    lbimai

    Hi

    Whats your Last Price for the nice Vehicle?
    I want to buy your Vehicle?.
    Email me at samrahlbimaii@yahoo.com

    regards

    lbimai

    Odpovedať
  5. 5

    Martin

    Ja mam momentalne tiez tuto Astru H 1.4 16V 66KW r.2008. Suhlasim, ze ten motor nie je sporotvo zalozeny a je vhodny najma na trasy, ktore spomina autor. A prave ja travim 80% casu v meste, plus sem-tam nejake okresky. Len par krat do roka idem aj na dlhsiu trasu po dialnici.Cize mne to vyhovuje. Ak by to bolo naopak,tak sa urcite poobzeram po inom motore. Aj ked je pravda, ze v porovnani s Astrou G 1.8 16V, ktoru som mal pred tym,sa to neda vobec porovnat z hladiska dynamiky motoru. No zase polepsil som si co sa tyka spotreby paliva:))), co je tiez podstatny faktor.
    Mne tiez vadi par veci, ktore chybaju v Astre H (odkladacie priestory, chybajuci teplomer chladiacej kvapaliny), ale da sa na to zvyknut. Naopak mne packy ovladania smeroviek vyhovuju. Nestane sa napriklad, ze ak sa volant vrati do vychodzej polohy, aby smerovky stale blikali (narozdiel od klasickych paciek; stalo sa mi to aj na Golfe VI a inych autach).
    Co sa tyka dizajnu, zo zadu sa mi auto zda viac sportovejsie, spredu to tak uz neposobi.
    Celkovo si myslim,ze akykolvek test auta, je dost subjektivna zalelezitost autora hlavne pokial ide o hodnotenie parametrov, ktore sa nedaju merat. Stale teda plati kolko ludi, tolko chuti. Co vyhovuje jednemu, nemusi inemu….

    Odpovedať
    1. 5.1

      foe

      Astru H, 1,6 benzin som mal.

      Druhy majitel, starostlivo udrziavana.

      Na tom aute sa pokazilo snad vsetko, co mohlo. Okrem toho hnila jak diva (nie, nebola burana).

      Chybajuci teplomer je zda sa drobnost, ale ked manzelka pol roka chodila so studenym motorom, pretoze nic nesignalizuje, ze je termostat v prdeli (btw – novy – neoriginal – stoji 150€ !!!!) tak to naserie. Samozrejme, pol roka bola spotreba o dva litre vyssia.

      Sudruhovia v GM to skratka doj…li.

      Co sa tyka odkladacich priestorov – nie su tam ziadne. Neulozi si clovek ani mobil, ani nic. Doslova.

      Jazdne sa vsak dalo, ked bolo v pohode, spotreba okolo 6,5 litra. Po dialnici do cca 120kmh celkom v pohode, potom uz zacinala hucat.

      Celkove hodnotenie – zasluzene sa predava na cenovej urovni korejcov. Je to shitove auto.

      Odpovedať
  6. 6

    axel

    No tak po tejto recenzii som poriadne v rozpakoch. Astru H presne s týmto motorom som mal 5 rokov a najazdil som cca. 170 000 km. Podotýkam, že som ju mal od novoty. Keby som si precital tuto recenziu pred tym ako som do nej sadol, asi by som ju nikdy nechcel ani vidiet. OSOBNA SKUSENOST VSAK HOVORI UPLNE INAK – bolo to jedno z najlepsich aut ake som mal. A to som s nou pocas tych 5 rokov niekolko krat precestoval celu Europu, t.j NEMECKO, SPANIELSKO, PORTUGALSKO, FRANCUZSKO atd. To vsetko bez jedineho problemu. Ano nebol to ziaden zavodnik, ale nenarocny spolahlivy a celkom pohodlny pracant. Je fakt, ze po cca. 160 000 km som zacal mat problem s riadiacou jednotkou (obcas vynechal motor), ale bola to moja chyba. Takze moje osobne odporucanie je ASTRY H s motorom 1.4 66kW sa nebat. Ked sa budete k nej slusne spravat, odvdaci sa vam spolahlivostou. Aha este doplnim, ze spotreba sa dlhodobo pohybovala na cca. 6.66 l. To som behal dost aj po dialniciach.

    Odpovedať
  7. 7

    QUASI

    OPEL NIKDY VIAC.
    Priatelia, rokoch s japoncami som si myslel, ze do auta staci len liat palivo a olej, ale Opel (Vectra B diesel) ma definitivne vyviedol z omylu. Nebol som prvy majitel, ale to ani u tych japoncov ktorych som mal.
    Ked to malo okolo 180k, pokazilo sa vstrekovacie cerpadlo, a nasledne sa to sypalo jedna radost. Snimace vacky a kluky, RJ, odisla komplet elektrika – vsetky okna, ventilacia, klima, vyhorene central motorceky, vymlatena zadna naprava, vstrekovace sa zacali hlasit, stierace sa zasekavali uprostred okna, odislo DO na kluci, sam som tam opravoval prepinace na volante a nesvietiacu palubnu dosku (vsade same GM na suciastkach, tak aky nemec), atd… dal som na tom aute spravit co bolo treba a predal som ho dalej, aj s komplet infom v akom je stave. Mimochodom, nedavno som kontroloval cez VIN na webe kolko to ma km, a je tam stocenych 150 000 km, pricom je tam uz asi 6. majitel!!!

    Takze koncim ako som zacinal – OPEL NIKDY VIAC!!!

    Vratil som sa k japoncom, teraz mam Toyotu Avensis, a zvysok zivota si viem predstavit tak, ze uz len budem sediet a jazdit v tom aute 🙂 To je iny zazitok a spolahlivost, to sa neda porovnat…

    Odpovedať
    1. 7.1

      axel

      Ked pises ze sa zacalo sypat po 180 000 km a potom, ze si zistil ze si 6. majitel a auto ma stocene 150 000 km, to znamena za sa ti zacal sypat po 330 000 km. Takze si kupil zodrate auto a ked sa zacalo sypat, tak si si zistil, co si vlastne kupil. Ja naopak na OPEL nedam dopustit. Tak nech ti sluzi ta TOYOTKA.

      Odpovedať
      1. 7.1.1

        QUASI

        Nerozumies.
        Ja som bol asi 3. majitel co nie je take hrozne, a teraz to ma asi 5. alebo 6. majitela – moj odhad, podla SPZ, ako sa menili. A teraz to ma stocenych asi 150 000 km, pri mne nie. Ja som na tom nic nestacal.

        Veci, ktore na tom odchadzali, v servise oznacili „za normalne“. Ze odislo vstrekovacie cerpadlo? No a? Ved ono odchadza medzi 150 – 200 000 km, tak co sa divim….nove len 2000€ alebo repas… mam byt rad, ze neodislo X inych veci.
        Jazdil som este na Astre benzin aj diesel, ale tie boli nove, tam sa este nic nekazilo, ale nad 150k je to vraj podobne, hlavne diesel.

        Chapem, ze ak ti Opel sluzil dobre, mas k nemu citovy vztah. Iste sa najdu aj kusy, ktore nie su take problemove ako je priemer. Ale na Opel mam zle referencie aj od inych majitelov, ktori presli k inym znackam. Na japoncov ani od jedneho, naopak, vsetci co poznam si ich nevedia vynachvalit – Mazda, Honda, Toyota ani nehovorim.
        Toyotka sluzi excelentne, a uzivam si to. Kvalita a odolnost v kazdom detaile.

        PS: Vectra B nebola najhorsia v tejto triede od Opla, bola tu aj vacsia katastrofa:
        http://auto.pravda.sk/jazdene-auta/clanok/4119-jazdene-auta-smrt-vectry-bola-pre-opel-vykupenim/

  8. 8

    Martin

    Najlepsie skusenosti su vlastne. Ak ma niekto zle skusenosti v tomto pripade s OPLOM, tak nech si ho uz nikdy nekupi, a nech si hlada nieco ine… Naopak,ak sa najde niekto kto s nim bol max. spokojny,tak mu to nikto nemoze vziat.
    Ale robit na zaklade JEDNEJ skusenosti s jednym konkretnym modelom, motorom vseobecne zavery,tak to je na zvazenie. Kazda automobilka raz za cas „slapne vedla“ pri nejakom modeli, motore….

    Odpovedať
  9. 9

    valeday https://yandex.rujah

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.