Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

11 komentárov

  1. 1

    cimo

    Auto je veľmi pekné, pôsobí elegantne, ale musím povedať, že majiteľ takého auta by si mohol poriadiť aj pekné disky. Na tej fotke ho tie puklice kazia.

    Odpovedať
  2. 2

    Joe Mason

    no, ono to nie su puklice, ale oiginal 16 palcove hlinikove disky, ktore mal peugeot v prvovyrobe. uznavam, ze su trocha nestastne riesene, ale vdaka vysokym bocniciam pneumatik a nastaveniu podvozku robia z auta neuveritelny korab.

    P.S.: a ten kufor…

    Odpovedať
  3. 3
    Marcel Janco

    Marcel Janco

    Tie disky z ľahkých zliatin sa ani mne moc nepáčili. Rozhodne by sa vozidlu zišli iné(krajšie) ale tiež trocha väčšie (aspoň 17) a širšie. Stávajúce boli 16″ s (ne) povolenou šírkou 205.

    Odpovedať
  4. 4

    Vlado

    Tie kolesa su strasne … TO JE ALE CHYBA MAJITELA. Aj ja mam taketo auto a predpisane ma 225/50/17. To vyzera uplne inak !!! Auto mam 3 roky a som nad mieru spokojny ….

    Odpovedať
  5. 5

    ľuboš

    treba brať 6.stupňovú prevodovku, 5.stupňová je naozaj des a hrôza…, aj nastavenie podvozka sa po 10/2003 /model 2004 zmenilo.
    Inak súhlas, tých km tam mohlo byť pokojne aj 300-400.000, turbodiera tam nemá čo robiť. Ovládanie rádia je na páčke vpravo, dá sa s tým hrať, ale na druhej strane osobne radšej kuknem na prístrojovku a preladím okamžite.
    Klíma sa ovláda ľahko, netreba ísť pre každú zmenu nastavenia do menu.
    Riadenie prvých verzíi je naozaj šokujúco ľahké, až nepríjemné, ale dá sa zvyknúť po nejakých 10-100.000:).

    Čo je najnepríjemnejšie, je odskakovanie kolies na nerovnom povrchu pri rýchlejšej jazde a nutnosť sústredenia, aby človek udržal auto na ceste, ale to hovorím o ceste plnej záplat a jám po zime, rýchlosťou ehm, na vodičák, do tých 100 je ako na koberci. ALE touto chorobou trpia asi všetky autá so širšími pneumatikami.

    FAP nie je žiadny problém, raz za cca 180-200.000 km vymeniť, repas do cca 350 eur, aj s aditívom, alebo vypláchnuť a vyčistiť a nahodiť.

    neodstraňoval by som ho, poznám zopár zúfalcov, ktorí ho vyhodili a teraz majú motor v núdzovom režime, zo začiatku OK, všetko super, ale po niekoľko tisíc km…KO, max. 70-80 km/h.

    Sedačky sú pohodlné, ak kožu, tak iba s vyhrievaním, ideálne sú asi plyšové, v lete sa nešmýkate pri svižnejšej jazde, ani nelepí na telo. veľmi dobré samostmievacie všetky zrkadlá, výborná je el. roletka, aj el. otváranie kufra, odporúčam šíber. Veľmi dobrá aerodynamika, ani po jesennej pľušti a 10.000 km bez umytia nie sú špinavé späťáky.

    Inak náklady sú nízke, spotreba sa dá dlhodobo a bez obmedzovania držať pod 6 l, rekord na 9999 km bolo 5,3, ale to už treba jazdiť podľa predpisov, minimálna 3,8,okolo 50 km/ ale iba po rovine cca 80-90 km, pri úspornej jazde 4,2 / cez 420 km, 1.trieda SVK, do 100 km/h.

    Odporúčam každý týždeň vyhnať pavúkov, 170-200 km/h, aj kvôli turbu, aj kvôli fapu, nebáť sa tomu stúpiť na krk, výfuk je aj po vyše 7 rokoch OK, pôvodné baterky, 2x menené okná, 1 x xenon, 2x remenica torzných kmitov, 1x radiator kúrenia, 1 čap, asi 2 x tyčky stabil., 2 x senzor diferenčných tlakov -50 eur, 1 x rep. fap, 1 x náplň aditíva… to všetko po cca 370.000 km, 2004, 1 x menené ZBYTOČNE turbo, nové za dobré, nevedel nájsť servis chybu! Ak máte OK mechanika…nemáte sa čoho báť./ V F sme videli 2,7 HDi, cca 2-3 ročné s270-420.000 km, 2,2 HDi 125 kw s vyše 380 a šľapal ako hodinky…., nečakajte, že kúpite auto s obligátnymi 120.000 km za cenu fábie…:)), dá sa to, ale to potom aj tak vyzerá.

    Ideálna verzia je asi 2,2 HDi, 2,7 má skryté vady, únik chladiacej, asi v prvých rokoch 2004-2005, jediná škoda, že sa nast. podvozok nedával aj do 2,2, inak spotreba 2,7 bola nižšia ako na meojej 100 kw, samozrejme pri letoch cez DE, moja okolo 7,5-8,5 l/ 100, 2,7 do 8 l, ale to hovorím o rýchlostiach nad 140-190 km/h a v 4 osobách.

    Odpovedať
    1. 5.1

      ľuboš

      oprava, aby nedošlo k nedorozumeniu: tých 3,8l/100 km namerané na trase cca 50 km, rýchlosťou 80-90 km/h. dík.

      Odpovedať
    2. 5.2

      erika

      ahoj, trosku potrebujem poradiť, mam totižto zmätok v hlave, katalyzátor a FAP filter je to isté?, auto mi pise že je pravdepodobne zly FAP filter ale kontrolka svieti ina a aj v servise mi povedali, že to bude niečo s turbom, aby som bola presnejsia, bola som v troch servisoch a vsade mi povedali niečo ine a stalo ma to už 5OO e a auto stale nie je v poriadku, prosim o radu, dakujem

      Odpovedať
  6. 6

    mj

    Dobrý deň, katalyzátor je zariadenie na znižovanie oxidov uhlíka CO a dusíka NOx, FAP filter je zariadenie na elimináciu pevných(uhlíkových) častíc vzniknutých pri spaľovaní nafty, laicky povedané, za vozidlom vybaveným FAP (DPF) filtrom, pokiaľ všetko funguje ako má, nie je vidieť po pridaní plynu dymová clona. Skúste opísať váš problém detailnejšie-aká kontrolka a čo vám auto robí, keď ho stále dávate do servisu.

    Odpovedať
    1. 6.1

      erika

      ahoj, po urcitom a nie vždy rovnakom ubehnutí kilometrov mi zasvieti kontrolka diagnostiky motora a auto sa hodi do nudzového režimu, čiže ide, ale je komotne pri rozbiehani alebo predbiehani, čo servis, to iný názor, katastrofa, ešte mam jednu otázku, dá sa ten FAP filter vyčisťiť alebo sa musí vymeniť a kolko to stojí, ale pocula som už aj taký názor, že ho treba,,prevrtať,, a preprogramovať počitač v aute. Píšem to laicky, viem, ale nie som automechanik, iba sa radim, lebo ako som pisala kadý ma na to iný názor, a ten počítac sa dá preprogramovať tak, že sa vyberie z auta alebo cez externý počítač, vrelá vdaka za odpoved.

      Odpovedať
      1. 6.1.1

        Lukáš Krátky

        Dobrý deň Erika. Nedá sa to presne určiť ale na základe zistenia by sa malo jednať o vadný Swirl ventil, ktorý je ešte pred FAP filtrom. Jeho výmena ( nový stojí asi 30 € ) by mala pomôcť k nejakému daľšiemu diagnostikovaniu problému. Veľa ľudí s tou istou motorizáciou HDI s FAPom má taký problém ako Vy a ak nepomôže samotná výmena swirl ventilu odpája sa podtlak na EGR ventile ( a to tak že sa jednoducho odpojí a do jeho vývodu sa zasunie 6-ka skrutka tak aby nevypadla) a plus do toho sa elektronicky vypne FAP filter priamo v riadiacej jednotke. Vyberanie riadiacej jednotky nie je nutné robí sa to cez notebook. FAP by nemal byt ale poškodený pokiaľ ste dodržiavali pravidelné dolievanie Aditiv do samotného filtra.

  7. 7

    adrian

    ahojte potrebujem poradit mam 607 automat vecer som ho odstavil a rano ked som isiel do prace som nastartoval a zaradil D ale bohuzial som sa nepohol vytiekol my olej s prevodovky ale nie cely cirka 2-3litre potom som to skusal zaradil som D ale pohol som sa tak na 2az tri metre a potom uz nic viete my poradit co tomu moze bit dakujem

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.