Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

4 komentáre

  1. 1

    dsf

    Tie fotky podvozka su dost slabe, nic tam nevidno.
    Asi uz hrdzavie. Vsak dnes vyrobit nehrdzavejuci vyfuk sa neda a bolo by to neekologicke.

    A ked hrdzaveju pruziny? Ved pruzina je spotrebna vec, tak ako aj vyfuk!

    Odpovedať
  2. 2

    Bobo

    Celkom podareny test, je super ze je podlozeny meraniami a nielen subjektivnymi dohadmi.
    Aj ked dost bojazlivo hodnoti dost vyrazne nedostatky ako absencia viacprvkovej zadnej napravy a 6st prevodovky, co stavia auto medzi Thaliu, Logana, Elysee, Rapid a ine „auta“.

    Co vsak velmi v teste chyba je uplne opomenutie hlavnych problemov tychto dnesnych supervylepsenych aut sposobenych bruselskymi ekoteroristami a tym je DPF a dalej stale viac uz aj dvojhmota (kvoli nerovnomernemu chodu a vibraciam ako dosledku downsizingu, carovania so vstrekmi a dalsich za ucelom znizenia CO2).
    Ako napr. prebieha regeneracia DPF v tejto Oktavke, ake ma vodic info ze bude resp. prave prebieha, ako moze predist neuspesnej regeneracii, ako sa regeneruje DPF ked auto jazdi napr denne 4×15 km po meste a takto cely mesiac? Vyriesili uz sudruhovia regeneraciu ked auto stoji, ako to ma napr. Renault? Alebo aspon informuje vodica kedy nesmie prerusit jazdu aby to teda nevedomky neprekazil?

    Odpovedať
  3. 3

    Anonym

    ten podvozok naozaj hrdzavie?

    Odpovedať
  4. 4

    peter

    Má verzia 2.0 TDI 110kW 4×4 jednoduchú, alebo viacprvkovú zadnú nápravu? Vďaka za info.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.