Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

12 komentárov

  1. 1

    marek

    Mám LC 100, automat, 4,2 Td, r.v 2004, 150000km
    Mám otázku?? ako zistím opotrebované tlmiče?? Na testery??
    Pri prukdom rozjazde alebo prudkom stlačení plynu sa ozve „buchnutie“, zdá sa mi,že je to z prednej časti, niekde od kolies. Pri citlivom stlačení plynu sa to nestáva. Píšete o rázoch, čo vlastne mám dať vymeniť aké súčiastky pohonu – poloosy??
    Rozhodiť predné nápravy a meniť všetko do radu či ako. Vôle ložísk vyzerajú v poriadku. Čo spôsobuje tie rázy?

    Odpovedať
    1. 1.1

      Mirecek

      S najvacsou pravdepodobnostou to bude vola na konci poloosi, je to ten „tisichran“ v naboji kolesa 🙂

      Odpovedať
  2. 2

    marek

    Ešte jedna otázka.
    V kopci, v záťaži s vozíkom, pri snahe postupne zrýchľovať, nie prudko akcelerovať, mám pocit že automat má zaradenú 5, niekedy vyhodí kontrolku check engine (vysoký tlak turba), solenoidné ventily sú v poriadku a zdá sa že i turbo. Môže byť chyba, prudším nezošlapnutím plynu a teda nepodradením do nižších prevodových. Jednoducho turbo je otvorené na maximum a motor na 5 nevládze?? Sporadicky sa mi to stáva v prudkom stúpaní a naozaj si neviem s týmto dať rady.

    Ešte raz ďakujem.

    Odpovedať
  3. 3

    maťo

    Dobrý deň, ďakujem za super článok a postrehy.

    Odpovedať
  4. 4

    Sliedič

    Vlastním LC 100 4,7 V8 r.v. 2002. Auto bolo kupované pri 198.000km, teraz má 679.000km. Tesne pred kúpou bol urobený repas automatickej prevodovky, odvtedy nebol s ňou nikdy problém, radí hladko a ticho, tak, ako má. Je to suverénne najlepšie auto, aké som mal. Veľmi pohodlné, výborný výhľad z auta – smerom dozadu je to už trošku horšie. Ale od takéhoto auta je treba byť na to pripravený. Na servis a údržbu (ak nerátam pneumatiky, tie majú svoj rozmer a tým pádom aj cenu) som do auta investoval necelé 2 tisícky. Nikdy sa nestalo, že by som nenaštartoval, nikdy som nemal s autom problém, ktorý by mi nedovoloval pokračovať v jazde.

    Ťažné je do 3,5t, raz sa mi podarilo to vyskúšať. Na častejšie ťahanie je však vhodnejší 4.2TD. Priemernú spotrebu výrobca udáva 16 litrov, ja jazdím za okolo 14 litrov. Je to kvalitné, silné a bezpečné auto, ktoré musíte rozbiť búracou guľou, aby prestalo jazdiť. Takto si predstavujem kvalitu. Bohužiaľ, takéto auto sa už nikdy nevyrobí. Mám známeho, ktorý má novší LC 200 a už v záruke riešil pár problémov. So spoľahlivosťou áut to ide dole vodou. Kto chce ešte poctivé japonské auto, musí si kúpiť vekovo staršie. Žiaľ, taká je doba.

    Odpovedať
    1. 4.1

      Anonym

      nielen japonské ale akékoľvek tiež mám staré auto a neviem za čo by som ho vymenil všetci mechanici ma iba varujú pred slabou spoľahlivosťou nových aut ale , že akejkoľvek značky…

      Odpovedať
      1. 4.1.1

        Anonym

        to je pravda nové nikdy!!!!!!!

  5. 5

    peter

    Bohužial musím suhlasiť , že s kvalitou nových modelov je to dosť biedne dnes .

    Odpovedať
  6. 6

    patrus

    chlapci moji, ja mam to štastie sa vozit v lendíku 120, nedám dopustiť, je to šupa, pri 95.000km som stale jediny jeho vodič, je to rodinný tank, ktorý si zaslúži vysoké známky. Ale predsa, mam jednu otázku, už sa mi stalo, že pri vysokých mrazoch mi vykázalo poruchu turba, dodnes neviem prečo, lebo auto sa zahreje, kontrolka z palubky zmizne a auto sa rozbehne…minulú zimu raz a túto zimu raz……

    Odpovedať
  7. 7

    luboš

    Ahoj chlapi. Múžete někdo poradit. Mám problem s nastavením výšky auta. Horni poloha nejde vúbec střední funguje a když dám dolní, nejnižší polohu tak při rozjezdu se to samo přepne do střední polohy. Je to lc 100. Myslím že je to těma čidlama na nápravě nevíte kde je sehnat.

    Odpovedať
  8. 8

    JOZEF

    Zdravim mam zaujem o toyotu land cruiser poradite mi ci vziat 120kw 2004 automat alebo 2008 127kw manual ktory je spolahlivejsi menej kazlivy motor dakujem

    Odpovedať
  9. 9

    Karol

    Zdravím Vás.
    Nemáte v pláne napísať recenziu Land Cruiseru tzv. „sedmičkovej rady“ (J70)
    Ďakujem

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.