Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

53 komentárov

  1. 1

    jozef kučera

    mam volksvagen passat vaeiant 2.5 TDI V6 pri vysokych otačkach nechce poriadne potiahnut a klesaju otačky a potom za sekundu sa vratia poradi mi niekto inak 100 percent komfort pohodlie a kvalita drobne zavady ale tato mi neda spat

    Odpovedať
    1. 1.1

      paul70

      skus vycistit vahu vzduchu….

      Odpovedať
    2. 1.2

      marek

      zdravim ja mam ties ten isty problem zistili ste nieco a vaha to nie je vymenil som ju a stale to robi

      Odpovedať
  2. 2

    Marek

    Mam Volkswagen Passat B5 Variant 1,9tdi najazdil som s nim cca 14000 km nemal som s nim ziadne problemi .S mojej strany max spokojnost je pohodlny a hlavne usporny 4,3l na na 100km

    Odpovedať
    1. 2.1

      Jenda

      To jezdíte jenom z kopce že?

      Odpovedať
      1. 2.1.1

        paul70

        no jo ked nemas tazku nohu ta da sa…..

      2. joyo

        no ja maM SPOTREBU 3,8l na 100km ale ked mu pridam tak aj 6 l

  3. 3

    lukas

    mam passat b5 1.9TDI ,celkovo km ma 255 000za 4roky som snim najazdil 110 000 km a som max.spokojny s uspornym a aj v dnesnej dobe silnym motorom TDI.akurat tu prednu napravu som 2krat menil co je jeho velke minus oproti oktavii atd.ventilator kurenia us potrebuje servis aj klasicka chyba systemu na otvaranie okien ,,prasknutie lanka,,

    Odpovedať
    1. 3.1

      Martin

      Passat neporovnávaj s octaviou, octavia je vlastne to isté ako golf (podvozok). Passat sa dá porovnať so škoda superb alebo audi A6. A6 mala takú istú nápravu ako passat ale superb mal v tej dobe oceľovú, tá bola síce odolnejšia ale prejazd po menších jamách a celkovo komfort to je niekde uplne inde…

      Odpovedať
      1. 3.1.1

        Martin

        Len chcem doplniť, k tej náprave, škoda superb mala aj hliníkovú ako passat ale keď sa tá pôvodná zničila, bolo možné dať aj oceľovú, no v passate je hliníková vždy ako aj v A6-tke

  4. 4

    martin

    mam wolksvagen pasat 1.9tdi a ide mi z neho cierny dm vie mi niekdo poradit

    Odpovedať
  5. 5

    jano

    mam vw passaat 1,9TDI 4×4 r.v.2003. Najazdených 210.000 km. Výmena vačkového hriadeľa, výmena hlavy. Stále zle štartuje hlavne, keď dlhšie stojí a jeho max. rýchlosť dosiahne už „len“ 195 Km/hod. vie niekto poradiť prečo zle štartuje a znížil sa výkon? Podávacie čerpadlo je v poriadku a diagnostika nič nevykazuje.

    Odpovedať
  6. 6

    paul70

    mam passat 1.8t zatia nic vazne spolahlivy robim snim francuzsko a sk ziadne zavady max spokojny len zaseknute zadne prave dvere neidu otvorit prosim o radu,dakujem…

    Odpovedať
  7. 7

    Marek

    mam passata 1,9tdi 66kw kupil som ho z nemecka plna vybava ,mam ho dva roky som s nim velmi spokojni,dobra spotreba,spolahlivy nemam s nim problemi,do servisu som dal cca 300e

    Odpovedať
  8. 8

    julo

    autor tohto článku má v passatoch taký mix že koniec napr 2,8 nieje VR6 ale V6, a syncro nemá pripojitelnú zadnú nápravu ale stály pohom 4*4, atd atd

    Odpovedať
    1. 8.1

      Anonym

      semi-independent torsion beam for front-wheel-drive models or a fully independent suspension on the 4motion 4WD models. 4WD was introduced in 1997 as an option for the 1.8, 2.8 V6, 1.9 TDI and 2.5 V6 TDI engines, using a second-generation Torsen T-2 based 4WD system to minimise loss of traction. Jasné, nie? stály pohon – nemá obdobu doposial vo voľných diferenciálnych pohonoch!

      Odpovedať
  9. 9

    Majo

    Autor mix nemá ale máš ho ty a poriadny. Synchro nebolo typické permanentné 4×4 ale až 4 motion, synchro sa pripájalo pomocou medzi nápr. spojky a 4 motion bol permanentý pohon cez diferenciál torsen a 2,8 je VR6. VR6 znamená, že motor je tiež do V ale valce zvierajú malý uhol, tak preto to R. Skôr ako napíšeš nejakú tupinu si over fakty. A nepíše sa synchro ale synchro, atď. Bože, vidím, že internet sa umôžňuje vyjadriť aj úplným hlupákom, ktorý len zavádzajú ostatných.

    Odpovedať
  10. 10

    joklo

    mam passat b5 kombi 1998 1.9TDI AFN nabehanych ma 320 000km a som max.spokojny s komfortom jazdy a uspornym dost silnym motorom palubny ukazuje priemer 4.5l ale realne je tak o 1l viac.Prednu napravu som za 3 roky 2krat menil (dost smutne), zadny stierac sa zasekaval, zamok od sofera vylamany, central funguje bezchybne ale kluc skratuje bateriu a vybijal ju. olej spod vane jemne presakuje, termostat vymeneny, problem z indikaciou teploty vody rucicka raz ukazuje inokedy nie ale po pripojeni na pc vykazuje krasnych 89C. Zadne kufrove dvere zacali hrdzaviet okolo okna ale jazdilo sa na nom v irsku kde prsi 300 dni do roka a nikdy nebol garazovany. vymena bola problematicka pretoze som zohnal iba dvere z b5.5 rocniku 2000. dvere pasuju ale mal som problemy zo zamkom a jeho elektronikou, potrebne male upravy. ovladanie spetneho zrkadla zo strany spolujazca nefunguje ale na chybe su zase irske uzke cesty 🙂
    Celkovy dojem a moja spokojnost je velmi velka, komfort jazdy stoji zato…priestrannost 100bodov. Mam 184 cm a 115kg a vzdy som mal dost miesta. pri maximalnom nastaveni sedacky sofera ma v nom skoro nevidno. po sklopeni sedaciek sa v nom 2 dospely ludia vyspia a 2m skrinu som do neho vopchal bez problemov… mozno sa zda ze s nim bolo vela problemov ale na jeho vek a hlavne nabehane kilometre je to zanedbatelne… minus davam prednemu zaveseniu kolies ale na jeho obranu pozor na kvalitu nahradnych dielov, nie vzdy na tych lacnejsich usetrite. odporucam orginalne zavesenie ,,Made in Germany,, mam s nim dobre skusenosti…Motor nema chybu ale zaklad je nezanedbat servis.Voda,olej a filtre je podstava…

    Odpovedať
  11. 11

    Fliper

    Zdravim,chcem sa vas opytat ci je 1,8T dobra volba,je to lepsie ako nejaky diesel?Dakujem

    Odpovedať
  12. 12

    roman

    mozetemi poreadit mam wv passat 1,9 naftak 2005 rok viroby stale misvieti ,abs ale brzdi mi funguju normalne comam robit v servise nevedia zitit zavadu lebo pocitac nic nenajde dakujem za rady

    Odpovedať
    1. 12.1

      Mato

      Ja som mal to iste, mal som preseknuty kablik na naprave medzi brzdicom a tlmicom…zistil som ked som menil platnicky. Spajkoval dohromady a bolo po probleme.

      Odpovedať
  13. 13

    peter

    Zdravím, pokial svieti kontrolka ABS. Tak je chyba v système to znamená , že brzdy brzdia ale bez funkcie abs. Vozidlo pri brzdení zablokuje kolesá a veľmi rýchlo sa dostane do šmyku. Na 100% je tam chyba u tohto modelu vedela odchádzať rj.abs, peter

    Odpovedať
    1. 13.1

      Anonym

      prečistiť senzor avšak alebo vymenit mal som to iste

      Odpovedať
  14. 14

    robert

    Zdravim mam pasata b5 variant 2.8v6 syncro na cng len nikde nemozem zohnat na auto prepojku s talianskej na slovensku musim tankovat len ked je niekto na benzinke ktory tu koncovku ma…nasiel som ju na CZ strankach len doprava trva dlho viac nez tyzden a potrebujem to co najskor neviete mi poradit? dakujem

    Odpovedať
    1. 14.1

      Peťo

      Objednať z CZ a týždeň jazdiť na benzín….

      Odpovedať
  15. 15

    Bea

    Prosím o radu…kupila som ojazdený passat B5 combi, 1,9 TDI, 2004. Vyzerá celkom slušne, dovezené z Talianska, ale teraz som zistila, že kapota je zle nastavená, na pravej strane dole je skoro až pri blatníku…dá sa to nejako nastaviť?prečo to nesedí?

    Odpovedať
    1. 15.1

      M.

      Milá Bea, nechcem ti brať ilúzie, ale auto je zrejme nejaká zlátanina. Kapota totiž nemá čo nesedieť. Stáva sa to hlavne v prípadoch, ak bolo auto značne búrané a buď sa oprava spravila nekvalitne alebo už proste nejdú diely zlícovať z dôvodu veľkej búračky. Zavolaj si pre istotu poriadneho mechanika nech sa na auto dôkladne pozrie, inak ťa môže kúpa zakramensky mrzieť.

      Odpovedať
  16. 16

    jony

    Zdravim mam passat 2002 96kw svieti mi stale airbeck vie niekdo poradit .diki za radu

    Odpovedať
    1. 16.1

      Anonym

      skús dať na pc a dozvieš sa, že po havárii sa nevkladajú odpory (rezistory) namiesto RJ airbagu.

      Odpovedať
  17. 17

    peter

    DIAGNOSTIKA !

    Odpovedať
  18. 18

    miro

    menel som vstrekovacie cerpadlo na passate 1,9 81kw r.v.97 a pise mi tam chybu ze elektricke pridavanie plynu chem sa opitat co mam stim robit nechce to ani nastartovat

    Odpovedať
    1. 18.1

      jj

      myslím, že by si mal najskôr absolvovať 5-ty ročník ZŠ, Slovenčinu a potom si prečítať v návode na obsluhu, ako, príp. či vôbec sa dá amatérsky opraviť taká závada.

      Odpovedať
  19. 19

    Anonym

    ako vymenim zamok prednych dveri na volkswagen passat b5 moze niekto poradit

    Odpovedať
  20. 20

    Majo

    Vie mi niekto poradit ze preco ked si na zadne sedadla sadnu tri osoby ,začne svietit kontrolka zlty trojuholnik s vykričnikom.Aj pri stati auta

    Odpovedať
  21. 21

    Filip

    Ahojte,chcel by som vasu radu,neviem sa rozhodnut mädzi passatom 1.9 tdi 96kw alebo peugeot 607 2.2 hdi 98kw. za kazdu radu dakujem.

    Odpovedať
    1. 21.1

      Anonym

      Jednoznačne Passat 😉

      Odpovedať
    2. 21.2

      Cvanco

      Passat ale ber 1.9TDI PD 77kw bez DPF tie boli najlepsie.

      Odpovedať
  22. 22

    Anonym

    Mam b5 2005, pridavám plyn a auto nejde a pozdejsie si samo prida plyn a ide čierny dym z vyfuku

    Odpovedať
  23. 23

    Feroz

    Zdravim, mam otazku na autora pripadne znalcov. V texte uvedene nastavenie geometrie a S krivky som nenasiel zatial v ponuke ziadneho servisu ponukajuceho najmodernejsie 3d geometrie. V mojom 3bg 4motion mam pri max vytoceni volantu a pohybe zvuk drenia od prednych kolies. V servise nenasli na naprave nic co by to mohlo sposobovat. Nasli zodrany plastovy podbeh na lavej strane. Vdaka

    Odpovedať
    1. 23.1

      MJ

      S-krivka znamená tzv. krivka zbiehavosti pri prepružení. Štvorramenná predná náprava koncernu Audi-Volkswagen je konštruovaná tak, že pri prepružení dochádza aj k zmene zbiehavosti. Práve táto zmena zbiehavosti pri stlačení či roztiahnutí pružiny, sa označuje krivka zbiehavosti. Zbiehavosť sa nemení iba pri prepružení kolies ale aj pri akcelerácii, brzdení a tiež pri prejazde zákrutou. Krivka zbiehavosti je teda závislá od hodnoty zbiehavosti v normálnej / menovitej polohe vozidla a tiež od hodnoty zbiehavosti v presne definovanom bode, kedy je karoséria o určitú výšku nadvihnutá tzv. prepérovaná. Popisovaná krivka zbiehavosti sa nastavuje zmenou výškovej polohy spojovacích tyčí.
      Ak sa nedobre nastaví krivka zbiehavosti, vozidlo môže hošie držať jazdnú stopu pri prejazde nerovnej vozovky, akcelerácii či brzdení. Pri prejazde zákrutou je zase vozidlo viac náchylné na nedotáčavoť či v extrémnych prípadoch aj pretáčavosť. Vaša chyba nebude mať s nastavením S-krivky zrejme nič spoločné. A ešte poznámka, ak servis nevie čo je S-krivka, teda krivka zbiehavosti, je mu aj najmodernejšia geometria k ničomu.

      Odpovedať
  24. 24

    Karol

    Dobrý deň. Potreboval by som poradiť,mám passat b5,5 a pri studenom štarte mi auto dymi modrým dymom. Vymenil som zdvíhatka,premenil trysky a dal aj nové gufera na vstreky. Rozvod je čerstvo meneny dobre nastavený no aj tak dymi pri studenom štarte. Prosím vie mi niekto povedať možnú príčiny alebo aspoň napovedat. Ďakujem

    Odpovedať
    1. 24.1

      M

      a čo turbo? neprepúšťa olej? pozri do sania alebo do výfukovej strany, potom by som ešte skúsil žhaviče v akom sú stave.

      Odpovedať
  25. 25

    mino

    Zdravim, co tem 4.0 w8? Nakolko sa robil iba chvilu a do zopar passatov je mozne hovorit o dobrej spolahlivosti? Mal by som o kupu tohto motora vazny zaujem, len neviem ako je to a tou spolahlivostou pri nom

    Odpovedať
    1. 25.1

      Mm

      Spoľahlivý vraj je, no neviem či na tomto motore niekto nakrútil viac ako 200 000 km teda výrazná odolnosť sa veľmi pri tomto motore asi nemala šancu prejavit. Ale nezabúdaj, že kto má takýto motor tak zrovna brzdou premávky nie je…

      Odpovedať
  26. 26

    mmmmm

    Zdravím Mám passat rv 200nb5 v6 odzaciatku nemá ťah, AS pokým sa rozbehne nevie mi dakto poradiť ani servis nevie prosím O radu keď mal taký problém skratka na jednotke nemá ťah pokým sa rozbehne, ale na spiatočku má dobrý výkon,,

    Odpovedať
  27. 27

    Juraj

    Potrebujem pomôcť nastal mi skrat vo svetle vo vnútri auta a teraz mi nejdu svetlá vo vnútri auta a sťahovanie okien

    Odpovedať
    1. 27.1

      Juraj

      Mam volkswagen passat 1.9 4×4 81kw 2000

      Odpovedať
  28. 28

    Albert Chúťka

    Mal som podobnú poruchu,ktorá sa prejavovala zvyšovaním otáčok a menším výkonom.Závada bola v omedzovači otáčok turba rozpadnutá membrána,po jeho výmene bola závada odstránená. Šťasnú cestu prajem bez nehôd! Kontakt 0907 297 290 Albert Chúťka,Prievidza.

    Odpovedať
  29. 29

    Cvanco

    Passat B5.5 najlepsi Passat vsetkych cias. Dizajn, kvalita spracovania, legendarne motory jedna basen. 500tis tieto auta davali ako nic v Nemecku, nasledne sa stocili na 200tis doviezli na Slovensko a tu nagulali dalsich 200tis a vela jazdi dodnes. Ziadne DPF, ziadna mocovina, ziadne adblue, poctiva nafta ktora taha odspodu. Kupujte kym jesto, lebo tieto nove Passaty co vas nutia kazdit kolo dediny len aby vam dokoncila regeneracia filtra to je vysmech techniky, to je pre manazerov z Bratislavy nie pre normalnych ludi …

    Odpovedať
    1. 29.1

      Jan

      Hi passat 5.5 ale z akým motorom diesel?
      96kw, 74kw, 66kw,??????
      Aký model je spoľahlivý elektrika, štarty studené, atď vďaka ti za odp….

      Odpovedať
      1. 29.1.1

        Jan

        A aký rok výroby?

  30. 30

    LukášB55

    Mám Passat 2.3 V5 4motion 125kw AZX cca každých 200-300km mi pípa nízky tlak oleja vypni motor. Moc na tom nechcem jazdiť aj keď asi 3000km som už na tom tak prešiel, neviem či to bude vadné olejové čerpadlo plný sací kôš alebo len snímač. Nerobí to žiadne divné zvuky ani to nestráca výkon, čiže to nemám ako zistiť. Vaňu sa mi moc nechce dávať dole keďže musí ísť von predná náprava

    Odpovedať
  31. 31

    LukášB55

    A zabudol som dodať, ten tlak bliká cca 3 sekundy a hneď zhasne

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.