Na spoľahlivosť Phaetona má okrem použitej motorizácie výrazný vplyv aj pravidelný a hlavne odborný servis. V prípade jazdeniek treba dať pozor na skutočný počet kilometrov, čo môže byť veľa krát problém, obzvlášť u modelov s dielovým motorom. Pri takýchto autách platí jednoduchá poučka. Luxusné auto za niekoľko miliónov (vtedajších korún) sa v drvivej väčšine kupovalo na to, aby sa s ním jazdilo a to od 50 000 km za rok a viac.
Občas môže pohnevať elektronika, ktorej je vo Phaetone požehnane, preto je dobré pred kúpou podľa možností všetko vyskúšať. Problémy spôsobuje modul Kessy – elektronický zamykací a štartovací systém – vozidlo sa neodomkne alebo nezamkne, občas štrajkuje navigácia, sťahovanie okien, atď. Pri väčšom počte km sa objavujú vôle v nápravách, čo prezrádzajú klopavé zvuky a zhoršené uplávané jazdné vlastnosti – najmä pri prudších zmenách smeru.
Pozornosť treba venovať aj pneumatickému pruženiu, kde najčastejšie zlyhá kompresor, občas nejaký snímač alebo niektorý z mechov. Večne nevydrží ani automatická prevodovka. Pozor teda najmä na trhanie a podivné zvuky pri preraďovaní a rozbiehaní.
[AdvantagesAndDisadvantages] [Disturbances] [RecommendedAndNotRecommended]
Typ karosérie: | štvordverový sedan (štvor a päťmiestny) |
---|---|
Rozmery (D x Š x V v mm): | 5055-5179 x 1903 x 1450 |
Rázvor (mm): | 2881, 3001 |
Batožinový priestor (l): | 500 |
Pohon: | všetky štyri kolesá (4motion) |
Objem palivovej nádrže (l): | 90 |