Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

15 komentárov

  1. 1

    ondro

    určite by som nedal ako mínus „väčšie množstvo a horšia orientácia v tlačidlách na stredovom paneli“
    Na Volve V50 ma zaujal hlavne jednoduchý a zrozumiteľný stredový panel. Tlačidiel je tam minimum.
    Ak to porovnám napríklad s Audy A4, kde je tých tlačidiel väčšie množstvo(zbytočne lebo časť tlačidiel nebudete asi nikdy používať) a bez manuálu nemáte šancu zvládnuť ich obsluhu. O ergonómii u Audi ani nehovorím.
    U Volva sú ako hlavné ovládacie prvky použité 4 otočné „analógové“ ovládače, ktoré sú lepšou voľbou ako klasické dvojtlačidlové riešenie. Ak nerátam tlačidlá predvolieb rádia, tak nám nám tam ostali tlačidlá ovládania ventilácie a nastavenia palubného počítača.
    Na ovládanie palubného počítača na ľavej páčke som si nemal problém zvyknúť. Odporúčam tempomat a ovládanie rádia na volante.
    Chválim výborné diaľkové svetlá a ostrekovače predného skla. Ostrekovače a stierače sú najlpešie aké som kedy kde zažil. Rozprášia vodu jemne na celú plochu skla a stierače krásne umyjú sklo. Spotrebuje sa pri tom oveľa menej vody ako pri iných autách. Zdá sa to blbosť ale nedám na to dopustiť.
    Ďalej jednoduchú výmenu žiaroviek v predných svetlách, kvalitné dielenské spracovanie a rôzne vychytávky ako odkladací priestor na dáždniky v kryte batožinového priestora. Výborná vec, nemáte problém kam s mokrým dáždnikom. Volvo sa s detailami vyhralo.
    Súhlasím, že trochu menej miesta na zadných sedadlách. Ak by malo viacej miesta na zadných sedadlách, tak tomu autu nemám, čo vyčítať. Jedine ak hodinovú sadzbu vo Volvo servise.
    Súhlas s motorom 1.6D, kultivovaný chod, dostatočný výkon a nízka spotreba na tak tažké auto.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Trexo

      Mne práve tie prťavé tlačítka na stredovej konzole maličko prekážajú. Mám väčšie ruky a pár krát sa mi stalo že som netrafil, je ich dosť a dosť blízko seba. Ja to vidím tak.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        ondro

        je to dosť aj vec vkusu ale hlavne žiadne auto nemá a nebude mať dobré ovládanie tlačidiel na stredovej konzole preto lebo všetko mimo zorného poľa vodiča sa zle za jazdy ovláda. Preto by som to nedával za mínus, lebo potom by to muselo byť u všetkých áut ako mínus.
        Ideál to určite nieje. Z môjho pohľadu jemný nad priemer, čo sa týka ovládania a výborné, čo sa týka dizajnu.

  2. 2

    Ivan

    ja mám 1,6 HDI a som spokojný, super auto, mám najazdené 143000km, zatiaľ ma spomínané problémy obchádzajú, naftu dávam prémiovú a dávam aditíva VIF, zotrvačník, turbo, vstrekovače zatiaľ OK

    Odpovedať
  3. 3

    s

    ja mam tiez 1.6D 98000km. Som tiez spokojny aj napriek tomu, ze uz mam za sebou vymenu turba a prave teraz mi menia filter pevnych casti.
    Turbo znicil nizky prietok oleja(nedostatocne mazanie turba) a az po druhom znicenom turbe na to prisli. Pred vyemnou bol prietok oleja v turbe necele 3 dcl (minimum je 5dcl). Po „preplachnuti“ a vymene casti potrubia prietok 8dcl. Tejto zavade ma pomahat nie idealna konstrukcia daneho motora, kde blizko olejoveho potrubia je vyfukove potrubie, ktore svojou vysokou teplotou pomaha karbonizacii(tyka sa to vsetkych motorov z produkcie PSA).

    Zajtra budem mat za sebou vymenu dvoch najhaklivejsich casti dieslovych motorov. Dufam, ze to bude na dlhsiu dobu vsetko. Okrem toho sa ziadne ine zavady sa nevyskytli a nic okrem filtrov a oleja sa nemenilo.

    Odpovedať
  4. 4

    Marcel

    Dobry den
    Chcem sa vas opytat aky mate nazor na V50 2.4 D5 a ci su nejak poruchove?Chcem kupit volvo S40 alebo V50 ale neviem aky obsah motora by bol najlepsi.Vopred dakujem za info!

    Odpovedať
    1. 4.1

      Bodo

      Ak najazdíte menej ako 15 000 rocne tak 1,8 alebo 2,0 benzin. spolahlive skoro bezudrzbove motory, ak najazdite viac tak 2,0D

      Odpovedať
  5. 5

    Jaroslav

    Ja mam S40 1,6benzin,co sa tyka interieru tak je to parada a rovnako aj vzhlad z vonka…Len som to kupil s plynom a jeden valec je uz uplne bez tlakov a jeden straca tlaky a vo Volvo servise mi nevedia povedat ci tam je PSA motor,alebo Ford motor a nevedia mi ani poradit,ci kupit druhy motor,alebo sa stym pohrat a opravit ho aby mali valce opät tlaky….Inac som spokojny,len keby tie 1,6benzin motory viac vydrzali…

    Odpovedať
  6. 6

    s

    Citujem „Trocha komplikovaná je výmena nefunkčnej žiarovky predného svetlometu.“
    Mne zase pripada vymena nefunkcnej ziarovky praveze jednoduchsia.

    Vytiahnem zavlacku. Odpojim kabel a vyberiem cele svetlo z auta. Ziarovku mozem vymenit kdekolvek a nasledne svetlo vratit spät. Nemam problem, ked vonku prsi, ked je tma,…
    Osobne som sa nestretol s jednoduchsou vymenou ziarovky.

    Odpovedať
  7. 7

    JP

    Každý je inak šikovný, mne to také jednoduché neprišlo. Na fábii je to určite jednoduchšie. Ale dík za návod.

    Odpovedať
  8. 8

    Jozo

    Ahojte vsetci, mam ponuku na 1.8 a 2.0 benzinove V50 -ky pacia sa my no mam obavy ci budu poctive km na co si mam davat pozor ked maju viac ako 5 rokov?

    Odpovedať
  9. 9

    Simon

    Dobry den .. 🙂 mam volvo V50 1.6D 2007 chcle by som sa spytať či sa tam da nastaviť na palubovke tie okna aby tam ukazovalo spotrebu dakujem ked niketo viete ako sa to nastavuje tak mi odpovedzte na tento komentar .. :)Dakujem

    Odpovedať
    1. 9.1

      Marcus

      Nastavič sa to neda 🙂 kedže nemáš vo výbave palubný počítač, je potrebne ho nahrať, Volvo autorizák ti to spravím za sumičku 350 € je na tebe či ti to za to stojí.

      Odpovedať
  10. 10

    Dušan

    Dotaz.
    Po výmene gombíkovej lítiovej batérie v diaľkovom ovládači ovládač prestal fungovať. Je tam nejaké kódovanie a ak áno, tak poraďte ako ho znovu nakódovať.Ovládač je japonský snázvom Volvo 30857616 . Mám Volvo S40, rok 2001, benzín, 1948ccm.
    Ďakujem.

    Odpovedať
  11. 11

    Patrik

    Dobrý deň, mal by som záujem o kúpu S40 2.0D (2009) ma nabehaných cca 170 000km, chcel by som vedieť či je dráhý servis a ako sú spoľahlivé auta. Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.