Česká automobilka mení po 17 rokoch logo. Škoda oficiálne predstaví svoje logo až v marci na autosalóne v Ženeve, jeho podoba ale prenikla na verejnosť už teraz. Predajcovia škodovky z celého sveta totiž logo uvideli vo štvrtok na stretnutí, ktoré bolo organizované v pražskej O2 aréne. Nový znak bude tvoriť čierny kruh orámovaný chrómom. Vnútri bude tradičné okrídlený šíp. Určitým zjednotením s používanou symbolikou koncernu VW je zmena farby symbolu okrídleného šípu z doteraz tradičnej zelenej na striebornú. Zelená ale úplne nezmizne. Jemne zosvetlila a bude sa používať ako vedľajší variant. Nápis Škoda Auto bude pod guľatým logom.
V histórii automobilky, ktorá siaha až do roku 1895, to bude v poradí už šieste logo. Existujúce čierno-zelené prevedenie loga používa Škoda Auto od roku 1994. Predchádzajúci firemný znak s okrídleným šípom, ktorý mal modro-bielu farbu, mladoboleslavská automobilka používala od roku 1926.
Novým logom sa bude koncom roka pýšiť aj zbrusu čerstvý model, pre ktorý sa ešte v Škodovke nedohodli, aké bude nosiť meno. Uvažuje sa nad výberom z nasledovných: Go, Towny, Tauny, Citico, Citigo alebo Joystar.
V Bratislave sa už intenzívne pripravuje na začatie výroby tohoto malého-ľudového vozidla spolu so sesterskými modelmi značiek SEAT a VW. O pohon sa budú starať konvenčné radové jednotky a poháňať budú predné kolesá. Interne sa v rámci VW Group modelovej rade najmenších automobiloch hovorí New Small Family. Až také malé však nebudú, napríklad rázvorom 2,45 m takmer dosiahnu súčasné o triedu väčšie autá VW Group (Polo, Fabia, Ibiza, A1). Dĺžka bude 3,45 m, šírka 1,63 a výška 1,5 m. Pohotovostná hmotnosť základnej verzie by sa mala držať okolo hodnoty 800 kg. V prvej fáze, pri uvedení do predaja, sa VW Group sústredí na hatchbacky. Najprv bude v ponuke iba trojdverové prevedenie (od jesene 2011), v roku 2012 sa na trh dostane päťdverový model. Pravdepodobné je následné rozšírenie o mikroMPV, ale až v roku 2013. V rovnakom roku prídu na trh elektrické verzie Volkswagenu a Audi. O pohon sa bude zo začiatku starať dvojica trojvalcov. Nový zážihový trojvalec 1,0 l (44 kW) a vznetový 1,2 TDI (55 kW). Ako vrcholné prevedenie sa neskôr predstaví trojvalcový motor 1,0 TFSI (63 kW). Štvorvalec 1,2 TSI by sa v nových modeloch mal objaviť až neskôr. Štandardom bude vo všetkých prípadoch ručne radená päťstupňová prevodovka MQ 100 vyrábaná v Českej republike a veľmi pravdepodobné je aj nasadenie robotizovanej prevodovky.